negocierea

Standard

fii atentă
îți vând o metaforă pe-un zâmbet
o comparație pe un chiuit
și-o hiperbolă pe-un suspin
dacă vrei îți dau un cântec pe o întrebare
un sărut pe un răspuns
un te rog să mă prinzi de mână cu mâna
să mă prinzi în flagrant cânt îți fur o
previzibilă cu o curiozitate
o șugubeață c-o abruptă dară
dară cazi (direct) la mine-n brațe
ca musca-nmuguririi în plasa
drăgăstoasă de primăvară

fii atentă ca un kamikaze
îți explic jocul o singură dată
numai și numai ca să-i încâlcim regulile
ca să mor de dragul tău
ca să mor de cald de seceta tăcerii
și să mă răcoresc la umbra lichidă
a vorbelor tale

fii atentă îți vând o metaforă
pe-o metaforă fără comision
fără alarmă și fără reminder
și nu spun nimănui de târgul nostru
în care atenția mea toată (sur)prinde
strigătul fantomatic
al felului tău de-a fi

negocierea începe de fiecare dată
când se gată
fii atentă

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Într-o toamnă, cu 2 zile înainte de începerea școlii, atunci a început totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. După ce am învățat să merg am perseverat în fiecare anotimp... eu, călătorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.