cadoul genezei

Standard

dacă te dai tu mă dau și eu
și m-am dat și s-a dat și-uite așa
sa-ntâmplat ce de altfel era
o frică ce injecta secunda
cu paralizie
când am desfăcut primul pas
nefacerea s-a tras înapoi
când am făcut al doilea pas
se năștea acolo sub ochii noștri
o facere nehotărâtă până
mai adineauri

oamenii priveau fără să vadă
miracolul ce tocmai avea loc
minunea ce de altfel e normală
și are loc în șirul de locuri
și are timp în timpul lipsit de goluri
în timpul plin de el însuși
ca un înfumurat ce se smerește
și ne face loc și nouă ori de câte ori
vreunul dintre noi rupe tăcerea
și zice dacă poți tu
pot și eu
dacă te dai tu
și eu mă dau..

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Într-o toamnă, cu 2 zile înainte de începerea școlii, atunci a început totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. După ce am învățat să merg am perseverat în fiecare anotimp... eu, călătorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.