O (,) fericire..

Standard

te-am primit la mine acasă și
am spart cu bucurie toate zăvoarele
am concediat toți vameșii și
doar pe dinafară
ușile mai poartă pe pieptul rotund al mânerelor
ecusoane împotriva deranjului
[…]
cine mai știe dacă ai ieșit la plimbare
tu singură

sau te-am reparat puțin câte puțin
asemenea yalelor și

ne-am trezit nas în nas
cu durerea închiderii

de-afară
sub felinarul ferestrelor
aprinse
se văd strălucind doar ecusoanele
pe piepturile umflate de mândrie
ale unor uși închise

...comentează, hai! :)

