O (,) fericire..

Standard

te-am primit la mine acasă și
am spart cu bucurie toate zăvoarele
am concediat toți vameșii și
doar pe dinafară
ușile mai poartă pe pieptul rotund al mânerelor
ecusoane împotriva deranjului
[…]
cine mai știe dacă ai ieșit la plimbare
tu singură

sau te-am reparat puțin câte puțin
asemenea yalelor și

ne-am trezit nas în nas
cu durerea închiderii

de-afară
sub felinarul ferestrelor
aprinse
se văd strălucind doar ecusoanele
pe piepturile umflate de mândrie
ale unor uși închise

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Într-o toamnă, cu 2 zile înainte de începerea școlii, atunci a început totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. După ce am învățat să merg am perseverat în fiecare anotimp... eu, călătorru (Ruben Bucoiu)

Un răspuns »

  1. Pingback: “Să trăieşti pe Pământ poate fi scump, dar include o călătorie gratuită în jurul soarelui în fiecare an.” :) | călătorru'

...comentează, hai! :)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.