paradoxul en

Standard

setat, însetat să gândesc
în adevărat și fals mă
prind mințind când zic că
mâna mea de aici nu-i aici
nici trupul meu
nici cârcăleala acestei scrieri
e acolo !
ca-n bancul cu măgarul lui bulă
ca-n poanta cu una mie nu-i rândul tău
însetat de viață ung feliile zilei
cu moarte
că ori de câte ori mă caut unde eram
nu mă găsesc
și ori de câte ori mi-e sete
mănânc sticlă după sticlă
am dovada dopurilor
și setea rămâne ca un copil
care crește mâncând
și vrea să mănânce

însetat după adevăr
mă mint în dragoste
în izvorul de neînțelegeri al vorbelor
pe care le folosim în definiții
în fântâna ce stă peste sete și apă
în apa asta în care îmi clătesc ochii
cu luminile umbrelor
ce mă conturează

 

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Într-o toamnă, cu 2 zile înainte de începerea școlii, atunci a început totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. După ce am învățat să merg am perseverat în fiecare anotimp... eu, călătorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.