o comparație matematică a teologiei persoanei

Standard

fiecare are bubele lui
iar dacă generalizezi ești misogin
folosești un limbaj sexist pentru că
fiecare are bubele ei
fiecare ființă e când feminină
când masculină după chipul
și asemănarea Persoanei
a Persoanelor
ce, n-ați știut ?
și
ori de câte ori o simplifici o strici
și ori de câte ori o generalizezi
vaccinezi sănătatea cu boală
fie ea cât de mică ciopârțești
detaliul întregului în favoarea
favoritismului

tre` să te lași de scrierile astea
pe care te încăpățânezi să le numești
poetice mi-a zis unul ce semăna cu una
nu la păr ci la vorbe – știi vorba din
popor proverbul fă-ți patul cu încredere
când îți zic doi oameni dar
în teologia matematicii persoanei
unu cu unu cu unu nu fac
niciodată trei – ci una !

socotește(te) mai bine !

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Într-o toamnă, cu 2 zile înainte de începerea școlii, atunci a început totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. După ce am învățat să merg am perseverat în fiecare anotimp... eu, călătorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.