secunde d pauză

Standard

optișpe cincizeci și patru s`ampins
p sine îi optișpe cincizecișicinci
până m-am prins k nici nu se sinchisește
d privirile mele s-a preschimbat în
optișpe cincizecișișapte apoi în
nouășpe două puncte zero zero
zece aprilie în unșpe
patrujnouă la sută în patrușopt
apoi în patru la evidența timpului
la matematica clipei
setată pe minus deși toate cifrele
cresc când în lipsă când în lungime..

am căzut p gânduri d multe ori în viață
spre julire-nainte tolănire printre
elefanții ce țopăie lin
p pânza simetrică a secundei
k atunci când ești mic d statură
și t înalți p vârfuri
k să vezi până departe închiderea
ultimului moment
soneria ce curmă cu pauză
ora de istorie

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Într-o toamnă, cu 2 zile înainte de începerea școlii, atunci a început totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. După ce am învățat să merg am perseverat în fiecare anotimp... eu, călătorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.