emoția

Standard

emoțional vorbind sunt o rană
m-a rănit nașterea chiar la-nceput
și dau cu tot felul d creme
peste pojghița ce stă să se usuce
și vine dimineața cu autobuzul unei
noi zile sau uneori desculță cu
zgomotul zorilor la su`braț
și rupe rana de parcă-i hristosul timpului
ce-mparte cina cea de taină
cu mine

emoțional vorbind nu cred k mă voi
vindeca vreodată
și parcă văd că p când o să ajung
de nu se mai vede din mine decât cicatricea
vine învierea și-o iau d la capăt
iar gândul ăsta mă emoționează
până la sânge și-i aud bătăile
până la rană
278780178_342534721087312_8920945189946353780_n

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Într-o toamnă, cu 2 zile înainte de începerea școlii, atunci a început totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. După ce am învățat să merg am perseverat în fiecare anotimp... eu, călătorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.