„În brațele cuvântului nou crește o făptură nouă.” – M.E.

Standard

„Am început caietul unei vieți libere […] Scurta mea viață am risipit-o în dezlegarea întrebărilor lăuntrice. N-am dezlegat nimic.”
„Umbra e prea deasă, lumina e prea crudă. Aidoma sufletului meu. E penibil să descoperi oglindite în afară proporțiile intime.”
„Fiecare mă crede ce vrea el […] Sunt singur între o mie de prieteni.”
„Orice prietenie se întemeiază pe o parțială dar susținută neînțelegere.”
„Cel mai fecund katharsis nu e creația, ci neputința de a crea.”
„Plecarea fără singurătate nu prețuiește…Fiecare cu sufletul lui. Fiecare cu menirea sa.”
„Am înțeles că noi suntem liberi pe hotărâri, dar că împlinirile nu ne aparțin; nu le împlinim noi, ci vremea; anii, ceasurile.”

Mircea Eliade, Isabel și apele diavolului

...comentează, hai! :)

