răspuns ne-ntrebat

Standard

iubește-mă! îmi strigai și te făceai
ecou
înghițit de îndepărtare
auzi-mă! îmi șopteai și scoteam capul
pe ușa urechii întredeschise mă așezam
la coada ochiului în ambele direcții
și-apoi mă întorceam pe cealaltă parte
atinge-mă cu zâmbetul tău! îmi zâmbeai
și rădeam împreună cu tine
ca de o glumă nespusă
răspunde-mi! mă întrebai
și te priveam tăcut – tăcând învins
de lipiciul nesărutat al buzelor
vorbește-mi! mă tăceai
cu pumnii în piept de parcă băteai
la poarta de lemn a inimii mele
așteaptă-mă! te îndepărtai
și lăsam neșters praful – țărâna
ce leagănă viața cu brațele morții
iubește-mă! mă iubeai – amestecând între ele
culorile vremii cu umbre

...comentează, hai! :)

