harta îngenunchiată

Standard

am înțeles – faci bani și-i cheltui..
amprenta ta ți-o lași în fiul tău
pe irisul din ochi, pe zâmbete
pe vorbă și-nțeles..
am înțeles
dar eu n-am fiu..
și-atunci mă-ntind ca rufele spălate
pe sârmele întinse în caiet
și mă usuc sub soarele din propriii
mei ochi și-n vânt citit de tine
mă înfoi
și-ți țin de cald când mă îmbraci pe dedesubt
și foc îți sunt în mână când în frig
mănușă tu mă pui

amprenta mea te mângâie pe ochi
și uneori te-nțeapă ca un junghi
și te-ngrădește-n libertatea ta
pentru c-așa vrei tu..
eu tac cum harta stă într-un genunchi
rugându-se și sugerând..

tu pleci
purtându-mă în ochiul tău
și când te-atingi de toate dimprejur
le ating și eu cu amprenta mea
din ochiul tău

p1070889

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

6 răspunsuri »

...comentează, hai! :)

