luminoasa fiară

Standard

unde.. pe-o ureche – foc de artificii
zgomot de plâng ochii râuri de cenușă
sau zâmbesc culoarea acestor explozii
care ies și intră zgomotos pe ușă..

nu mai ies – nu au decât o putință
de-a ajunge acolo lin de-a berbeleacul
și odat’ intrat îşi găseşte leacul
fulgeră cu tunet brusca împletire
petecindu-şi sacul..

eşti plouat? întreabă vremile, vecinul..
doar umbrit – răspunde privirea tăcută
convertesc în fulger o vorbire mută care scânteiază
se-agită, se zbate.. îşi izbeşte partea din faţă
din spate de trăirea-mi toată
format-deformată..

nu sunt violent.. – îmi şoptesc eu mie
dar mă bate gândul şi-ncepe să doară
luaţi-vă-napoi luminoasa fiară
şi lăsaţi-mi noaptea scânteind a stele
să mă oblojească cu îndepărtare
..cu lipsă de ele

tace atunci lumina parcă pentru-o clipă
fulgeratul tunet se rosto-goleşte
şi când stau pe spate-n ceafă mă pocneşte
când mă-ntorc pe-o parte îmi şi umple tâmpla
şi când mă ridic se prelinge-n mine
ca să mă trădeze c-o scânteie-n ochi
sau nişte suspine
sau un câmp de vorbe zburat dintr-o dată
bătător din aripi ca o-mpuşcătură
tunet camuflând fulgerele toate
norii cu lătratul dintr-o muşcătură

...comentează, hai! :)

