amintiri din viitorul trecutului

Standard

eu sunt o umbră luminoasă
care a sporit luminile tale umbrite
sunt amintirea unui prezent îndepărtat
devenit surâs pe cărarea memoriei
eu sunt deja ce te temeai c-o să ajung atunci
când de pe vârful luminos al priveliștii
contemplai viitorul
ca pe o margine bruscă a lumii

eu sunt să-fi-fostul unui cuvânt
care schimbându-și forma și-a modificat
semnificațiile, muzi-calitatea și dansul
așe-zarea rostită pe buzele tale
sfârșitul prelung al tăcerii…

eu sunt locul în care am fost
conturul noii prezențe căreia îi zici „dor”
noul cuvânt al unui nou înțeles

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

6 responses »

...comentează, hai! :)

