sfoara de heliu

Standard

îmi las mintea să se înalţe
până la tavan şi mă văd de sus
cum stau în mijlocul camerei
turceşte
cu picioarele amorţite sub mine
cu numele în palmă
cu fruntea enormă ca o cutie poştală
cu uşa deschisă

slăbesc sfoara fragilă de heliu
şi mintea mea se înalţă mai tare
acum vede întregul bloc
eu în aceiaşi cameră
în mijloc

în palmă am rana de la sfoara
care se adânceşte
pe parcurs ce mintea mi se înalţă
vede acum conturul imaginar al ţării
graniţele desenate doar pe hartă
vede în stânga şi în dreapta
apa rece şi albastră
a oceanului ce înconjoară pământul
curând vede o minge albastră  şi mică
ce se zbate în apă fără să ştie să înoate
ce rătăceşte frumos
printre stele cu ghidul în mână
undeva la o notă de subsol
sunt eu
în mijlocul camerei lucrând la o mică fereastră
pe marginea stângă a cutiei poştale
cu uşa deschisă

în sfârşit după multe vise adorm

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

One response »

...comentează, hai! :)

