Maria Florea: Granițe traversabile

Standard

Am găsit din întâmplare un text de prin 2012 surprins pe foaie de Maria Florea. Mi-a părut mai strălucitor decât obscuritatea. Voi ziceți cum poftiți, e voie…🙂

„Sunt un continent plin de ţări fără graniţe.
Doar cu câte-o barieră lingvistică ‘ici ‘colo.
Inima-mi vorbeşte o limbă pe care mintea n-o cunoaşte.
Mereu se avântă în discuţii – crede ea.
Monologuri – ştiu eu.

Am avertizat-o că va fi marea neînţeleasă.
Aude, dar nu a învăţat graiul ascultării.
Nu pricepe, deşi-i scriu pe limba ei.
E dislexică.
Se revoltă. În tăcere.
Îi trage cu ochiul gurii.
Docilă, gura zâmbeşte lumii.
Ştie că lumea nu trece graniţa zâmbetului.

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

