Câteodată…

Standard

„..eul meu murdar de dude negre”🙂

anacronietzsche ~ fara semne ~

Câteodată,
eul meu murdar de dude negre
se-ascunde în grădini
sculptate
în gheața înțeleaptă
a florilor de măr
aseară,
un vecin florar
(că n-o să-i zic mărar)
mă strigă:
– Uite-l, bre, aicea!
zăcea,
cu mâinile sub cap
sub poama de sub pom;
scăpă c-un hematom
și jar de friguri stinse…
e-al dumitale, oare?
– Al meu, al meu…
zisei stingher
ștergând
în lung de mânecă
o ielă din obraji
aprinsă-n drac de horă.
Treci, mă, acasă,
pramatie zăludă…
umpluși, cum îți zisei,
trei căldărușe,
ochi,
cu corcodușe?

Ana

Vezi articol original

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

5 responses »

...comentează, hai! :)

