notiță pe un semn de carte

Standard

umbrele ți se lungiseră sub ochi de nesomn
atârnai cută pe obrazul dimineții
și-n loc de soare de la est la vest
`ți-era zâmbetul🙂

înviorai apa rece cu chipul tău și-mi înflorea
în palme arborele de cafea
cu tot cu aburindul ei viitor
pe care ți-l întindeam ceramic

te sorbeam din priviri
de mi se răcea cafeaua
pată ce nu mai poate fi scoasă
din amintirea acelei zile
aroma cu care găsesc mereu
amintirile

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

