apar-eu

Standard

fosta pupilă a mai multor pomi
ne (este) poartă acum
la intrare
eu o lovesc cu ciocanul
poc-poc, ba chiar
îi strecor în privire și cuie
zâmbind bucuros
că-i meșteresc un viitor
ce
singură n-ar fi în stare
să audă ciorile croncănind
zburătoare spectatoare prin vreme
vecinii suduind de bine
înghițind nerostiri de blesteme
în timp ce
eu strivesc praful sub mine
indiferent și construiesc cicatrici
din lovire bat în cuie
un trecut

o treaptă
o rostire

SA74974

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

