…cinșpe lecții-ntr-una (varianta comprimată)

Standard

1Cuvântul vorbit lui Ieremia din partea Domnului şi care sună astfel:
2 „Scoală-te şi coboară-te în casa olarului; acolo te voi face să auzi cuvintele Mele!”

3 Când m-am coborât în casa olarului, iată că el lucra pe roată.

4 Vasul pe care-l făcea n-a izbutit – cum se întâmplă cu lutul în mâna olarului. Atunci, el a făcut un alt vas, cum i-a plăcut lui să-l facă.” – Ieremia, 18:1-4

  1. …despre Revelație
  2. …despre destinatar(i)
  3. …despre exemplul artistului (ales)
  4. …despre etapele artei
  5. …despre interdependența relațională
  6. …despre câteva metode didactice
  7. …despre ei, noi, tu și eu
  8. …despre complexitatea simplității
  9. …despre părțile invizibile ale vizibilului
  10. …despre ce ni se spune fără să ni se spună
  11. …despre…hmm🙂

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

