umbra îngerului amânat

Standard

am așteptat și-am așteptat
un zbor de înger amânat
un foșnet ca o șoaptă-n zbor
memoria unui viitor
poreclit dor

am mers încet și lin am mers
oprindu-mă pe ici pe col`
in-vers în strofă-n univers
m-am rezemat de-un soare ars
la gândul unei stele am tras
ca la un han
să pot s-adun întregul mers
întregul an

și-am râs
am râs ca un nebun
indiferent la reguli noi
călcând sub pași negrul covor
întins de somn și vis și lumi
în care așteptarea grea
cu aripa își făcea vânt
din înger devenit flămând
o lume a mea
o lume a mea
de gând…

11196250_10205572999875571_334040837429784141_n

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

2 responses »

...comentează, hai! :)

