aproximativ șapte

Standard

pentru că ochiul meu și pentru că privirea mea
pentru că gândul meu vechi
și pentru că celălalt nou-învechit
pentru că sufletul meu și pentru că lunga mea memorie:
înșiruirea amestecată care stă îmbulzindu-se
la coada de azi

pentru că rătăcitul trecut și de nestăvilit viitorul
scânteiază emoționanta întâlnire
undeva la o masă
pentru că frunza complotează
împotriva mea oxigen
iar steaua mă înțeapă luminos
pentru că mâna mea dreaptă și
negrul pastei supus
îmi râde în față provocator
nici eu nu mă las mai prejos:

fur tot ce-mi oferă cadou
înrobesc libertatea în podul palmei
las să mă străbată simțirea
și vom vedea la urmă – dacă
vom mai avea ochi – dacă nu-l vom toci de tot
folosindu-l

și pentru că tot(ul) continuă să existe
nu mă las deloc mai prejos
ci aduc cu mine întreaga mea existență
(tocmai din pricina acestei pricini)

About rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

...comentează, hai! :)

