…imediat e 2014, La mulţi ani! :)

Standard

Femeia pe care ai văzut-o este o cetate; cetatea pe care ai văzut-o este un împărat; împăratul este o fiară, fiara este o pradă, prada este un joc iar jocul este o poveste.

Povestea pe care-o auzi este o lume, iar lumea este o taină de (ne)descris, asemenea femeii.

2014

M-am uitat azi prin caietul de anul trecut, aşa, ca să văd ce planuri îmi făceam în urmă cu un an, cât de mult(e) s-au împlinit peste aşteptările avute, sau au rămas în stadiul de proiect, gând, dorinţă… Am găsit ce mă interesa, şi printre altele sub data de 31 decembrie 2012 am găsit şi scrierea de mai sus.
Vă urez tuturor un An Nou de neDescris, cu multe poveşti de care să vă aduceţi cu drag aminte!
La multi ani!

8 răspunsuri »

...comentează, hai! :)

