Sonia Spătariu: Recenzie de carte „În coaja semnului de întrebare”

Standard

5 iulie 2013 (14)

„Volumul lui Ruben mi s-a părut o frumoasă invitație la introspecție și fără să fiu foarte sigură că am ajuns să descifrez metafora ascunsă în titlul pe care îl poartă cartea, m-am simțit îndemnată să sparg coaja sub care se ascund uneori întrebările mele, să le rostesc cu voce tare și să caut răspunsuri pentru ele. Pe unele le-am găsit printre versuri. Pe altele le mai caut încă. Dincolo de spațiul geografic în care mă mișc în fiecare zi. Căci există și o lume nevăzută, cea a sinelui fiecăruia. Cea pe care, consider eu, nu o explorăm îndeajuns niciodată.”

http://blogdeiarna.wordpress.com/2013/07/12/in-coaja-semnului-de-intrebare/

2 răspunsuri »

  1. Mulțumesc Ruben. Mi-ar fi plăcut să știu scrie o recenzie „ca la carte”. Prefer însă, de câte ori vorbesc despre cărțile pe care le citesc, să accentuez felul în care am interacționat eu cu ele, subiectiv și bazându-mă pe emoția pe care mi-au transmis-o. Cred, cu tărie, că un scriitor cu adevărat valoros reușește, dincolo de poveste sau de versuri, să ne facă să ne raportăm într-un fel sau altul la cuvintele lui. Cartea ta a reușit, în ceea ce mă privește, acest lucru.
    Mult succes!

...comentează, hai! :)

