temă de casă

Standard
e atâta frumuseţe în lume că ochiul nu reuşeşte s-o soarbă
piciorul o calcă netrebnic prin iarbă
dar ea e indiferentă şi oarbă
se dă pe de gratis ca o frumoasă uşoară ce e…
 
particip la toate licitaţiile din oraş (sau din ţară)
şi ridic de fiecare dată mâna ţinând între degete
banii rupţi pe care mi-am vândut zilele toate
– ştiu că sărăcia mea e casa de modă
de unde se-mbracă –
 
când mă plictisesc – pentru că ştiu că există
mereu o altă licitaţie – cos bancnotele rupte
cu papiote găsite prin albumul cu poze
…sau mă rog – cu aţa lor ce-mi întinde pânza ochilor
să sufle marinarii în jarul soarelui răsare –
şi dreg cu ridicarea de mână toate notele proaste
luate la lecţia despre frumuseţe
 
 
2 răspunsuri »

    • Saru`mâna A.Dama 🙂 NIci n-am văzut cifra cu pricina… Banuiesc ca toţi avem parte de lecţiile astea, şi şi de examene de corigenţă 🙂 da` e mai „mişto” cand ne bucuram de lecţie din prima… când se poate…

...comentează, hai! :)

