Standard

călătorru'

zici că sunt ipocrit şi te-nervează ipocrizia mea
dar n-o condamni
o’ngădui şi o creşti tot singur tre’ să mă pun la perete
să mă condamn să mă împuşc să mă omor
să sufăr moartea iar de unul singur ca să trăiesc dacă sunt doi
tre’ să-l omor pe unu’ dintre noi ca să trăiesc doar eu
te enervează da’ nu faci nimic şi când îl cresc eşti lângă mine şi te uiţi
pe urmă mă acuzi că sunt mai mulţi
şi nu doar unul cum ai vrea să fiu
da’i greu însă la fel de greu va fi al vieţii cost e greu
să mori însă şi să trăieşti e greu
abia-s în stare să mă cresc pe mine şi ştiu de ce mi-e greu
de ce nu pot: ciudată milă port în suflet… mă cresc pe noi
şi când destul de greu e să creşti unul
nici nu…

Vezi articol original 18 cuvinte mai mult

...comentează, hai! :)

