Standard

de ce nu de ce… ce atatea intrebari ? 🙂

călătorru'

pentru că îmi place poezia

pentru că poezia este pentru mine o joacă cu vorbele luată în serios

pentru că este modul pe care sufletul meu şi l-a găsit pentru a exprima unele din trăirile lui, din simţirile lui, din certitudinile sau îndoielile ce le are, din bucuriile sau tristeţile sau stările dintre cele două, pe care fiinţa mea lăutrică se conturează

pentru că e un mod de închinare şi dialog (pe orizontală şi verticală)

pentru că îmi oferă libertatea jonglării prin „umbrela” sub care se adăposteşte. dacă e poezie înseamnă că nu e tratat, nici eseu, nici articol de ştire, nici doctrină, ci e o interpretare personală a lumii exterioare şi interioare, cu riscul ca această interpretare să nu fie in acord cu interpretarea altuia, să nu fie pe placul cititorului

pentru că e o modalitate prin care asemenea constructorului pot pune şi eu cărămidă langă cărămidă, cuvant langa…

Vezi articol original 262 de cuvinte mai mult

...comentează, hai! :)

