mijirea celuilalt fiu

Standard
am muşcat din scut – de foame – şi avea gust de cruce
numai ca să şterg sabia de limbă până simt gustul cuvântului
– să mi se facă sete –
mi-am numărat bucuriile bancnotă cu bancnotă şi-aveam puţine
şi mai aveam şi ceva:  simţirea să le ud cu lipsa datoriilor mele
până le trece ofilirea ca o răceală dreasă
*
răsfoită setea după sete s-a oprit la pagina aceea neterminată
nescrisă cu nici o apă în care înoată spălarea mâinilor lui Pilat
ca nişte peşti piranha prinşi în mrejele mele mici de copilărie
pe care le dreg cu alte mreje în loc să le las rupte
ca peştii să-şi ia zborul
ducă-se!
 *
stătea pe masă la un moment dat o bucată de botez
frântă ca o pâine de-mpărtăşanie şi-avea un gust neobişnuit
de celălalt fiu – ce mare brânză părerea de rău?
 *
„o brânzoaică?” mă îndemna ieri-ul „dar eu nu ştiu să-mi
potolesc setea aşa” – îi răspundeam
în timp ce mă îmbrăcam cu un alt obicei
de a muşca din scut pentru ca lin să fiu şi pe dinăuntru protejat
unde-s mai adânci prăpăstiile
mai fierbinţi saharele mai ascuţite luminile
 *
limba mea piatră de gresie o ascut cu sabia
ochii mei de orizont culcat la pământ să vadă tăietura de pleoapă
 
2 răspunsuri »

  1. să le ud cu lipsa datoriilor
    răceală dreasă
    răsfoită setea
    inoată spălarea mâinilor
    o bucată de botez
    gust de celălalt fiu
    mă îndemna ieri-ul
    lin să fiu
    mai ascuţite luminile

    o mică parte din lista imaginilor autentice ale acestor versuri, felicitări, sau Slavă Domnului, că este totuna.

...comentează, hai! :)

