„zoom-uieşte !”

Standard
asta-i marea diferenţă dintre noi: doi
nu faptul că atunci când pronunţi limba ta scrie altfel
nici că atunci când umblu eu merg cu spatele către începuturi
într-o derulare căutătoare de găsiri
*
între tine şi mine (aşa, fie vorba-ntre noi) stă marea diferenţă
ca o-ntrebare fără răspuns şi nu pentru că nu ne-ar legăna aceeaşi barcă
(diferită) a fiecărei zile ci pentru că tu n-ai încetat să creşti, copile…
*
mi-a strigat ceva da’ n-am auzit
îngerii sau altcineva îşi băteau covoarele a sărbătoare
şi toţi aveau la magazin cărucioarele pline de vestea aceasta…
*
eu mi-am prelungit mai departe privirea involuntar ca atunci
când nu bagi tăcerile-n seamă
şi m-am uitat să mă gândesc la diferenţă
am uitat bacşişul acesta pe masă prins între pat şi pătură
la căldură
prins între mâine şi ieri ca între două jumătăţi de sandviş
din care muşcă viaţa rostind molfăind ca un postludiu de banc
„te-ai prins?”
ce să fac? „zoom-uieşte!” mi-a strigat…
 
2 răspunsuri »

  1. „când pronunţi limba ta scrie altfel”
    Ştii când iubeşti? Când te strămuţi în limbajul celuilalt, articulându-l, fără a suferi în vreun fel vreo traumă or’ vreo comoţie lingvistică.

...comentează, hai! :)

