dă-mi un pic de timp

Standard
strânseseşi ochii ca pe nişte pumni
mă love-ai cu privirile lor
mă simţeam străpuns de dorul fior
tiptil fredonam nişte vârfuri de pomi
nişte vârfuri de ulmi

vroiam să mă bată vânturi arest
să mă bată altceva o palmă de cer
să mă rupă-n palmele lui de mister
fredonata trosnire de pomi
fiorul de test

strânseseşi ochii ca pe nişte pumni
să nu mă love-şti cu privirile lor
să-mi dai timp să mă vezi dispărând
înaintea dârelor din urmă de dor
a înghesuirii  ruptă de sens
lipsită de rând
 
 
 
Un răspuns »

  1. Pingback: Vin de care | lumea adam(a)ică

...comentează, hai! :)

