Nu există moarte!

Standard
(aia ar însemna că are viaţă)
…există doar viaţă (şi) . (punct)
(există doar viaţă şi geometrie)
7 răspunsuri »

    • 🙂
      Nene Necula, vaz ca nu se merita sa ma obosesc sa(ti) raspund, ca vaz, ca nu pricepi scrierile mele, nici „izul” lor…
      Ineptii or fi, dar „mizerii”??
      … dupa intelepciunea lui Solomon „toate amaraciunile sunt dulci” atunci cant ti-e foame, pe cand satulul calca in picioare fagurul de miere…

      Cate ineptii si mizerii poate sa scrie omul asta? 🙂 (de mine zic. ca de „ineptia” asta de mai sus a lui Solomon nu indraznesc sa ma leg, e treaba foamei sa hotarasca daca pana la urma amaraciunile sunt dulci sau amare…)

      • Si iata ca totusi ai binevoit sa (te) obosesti sa(mi) raspunzi. Bun, hai s-o luam metodic. Daca sunt ineptii, de ce crezi ca trebuie sa vada lumina zilei? Unele ganduri sunt menite sa nu fie publicate, lasa-le acolo unde au incoltit, in ungherul ala intunecat, acolo unde sunt doar ineptii. Facandu-le publice, ma tem ca se transforma in mizerii.

        Apropos, ce te face pe tine sa crezi ca cuiva i-ar fi ‘foame’ de ceea ce(ti) debiteaza mintea? Avem mult prea multi faguri de miere, opere de arta care chiar spun ceva. Tu ce spui? Ce insemni? Pentru ce scrii? Pentru pupaturi imaginare din partea unor femei debusolate care nu stiu nici ele ce cauta? Tare hamesite trebuie sa fie ca sa se hraneasca cu nimicuri.
        Fa exercitiul asta: scrie pentru tine o perioada. Pe un caiet, nu le pune pe internet. Apoi da foc caietului. Repeta de fiecare data cand simti imboldul de a publica ceva. Omenirea iti va multumi. Succes!

        • Ce zic eu si ce zici tu.. 🙂 ma amuz in ultima vreme la fiecare comentariu de-al tau 🙂

          Pe tine de ce te deranjeaza „nimicurile” mele, si tot incerci sa ma reduci la „tacere”? Stii tu ca imi incoltesc in „ungerul ala intunecat”???? 🙂 Daca tu ti-ai luat libertatea de a-mi spune ce sa scriu si ce sa nu scriu, ce sa ramana in caiet si ce sa pun pe blog, ce sa fac si ce sa nu… aia nu-mi afecteaza libertatile in nici un fel. Ai SI TU dreptul tau sa te exprimi, sa-ti dai cu parerea: EXPRIMA-TE!! (Doar ca daca mai (imi) spui de multe ori acelasi lucru, devii din ce in ce mai plictisitor) Ia-ti ce libertati vrei in dreptul meu, (si) ale mele raman intacte!!! (nu doar ale tale). Dupa cum zicea nenea ala presedintele „Libertatea ta tine pana acolo unde incepe libertatea mea.”

          Tu le consideri ineptii, nu eu! Eu ziceam putin ca tine, cum ca ar exista si posiblitatea aia 🙂

          Exemplul scrierii lui Solomon, era un model de „ineptie” de-a lui, ca sa-ti aduc aminte (sa nu zic, ca sa vezi) ca pana si literatura biblica are „deastea”, daramite cealalta literatura. Daca ar fi sa stergem cu markerul negru tot ce NI SE PARE ineptie in Scrierile sfinte, ar fi o multime de sublinieri pe acolo. (Dar cu siguranta si de aici o sa tragi o concluzie „hazlie” :)) Nu era nicidecum insinuarea faptului ca cuiva i-ar fi „foame” de scrierile mele – dar dupa cum ziceam, se pare ca nu pricepi ce scriu/zic eu 🙂

          Pentru mine scriu, si nu doar o perioada, toata perioada! In nici un caz nu scriu pentru tine, ar fi culmea 🙂 (citeste numa` cine vrea)

          De ce ma provoci sa atac? Eu nu te-am atacat (inca), nici n-am venit la tine „acasa” sa-ti spun sa „taci” 🙂 Ia da sa citesc si eu ce scrii tu, sa vaz ce „opere de arta” produci… Ce-ar fi sa iti vezi linistit de treaba ta si ma lasi pe mine sa-mi vad linistit de treaba mea!?
          Ce-ar fi sa-ti scurtcircuitezi tu computeru pentru o vreme, si sa te dedici „fagurilor de miere” si operelor de arta care chiar spun ceva, si sa nu te mai chinui citind ce scriu eu… se pare ca-ti face rau, si la propriu si la figurat 🙂
          Succes!

          • Hm(,) si care era point-ul tau? Scuza(-ma), dar bati campii direct proportional cu lungimea eforturilor tale scriitoricesti. In alta ordine de idei, daca nu plagiarizezi, nu ai inspiratie? Nu-i nimic, e bun si locul doi.

...comentează, hai! :)

