cu ochii (s)p(r)e stradă

Standard
se izbesc oamenii de amândouă malurile
de ambele maluri de stradă
sunt singur
şi mă înec în marea de oameni
mă izbesc de valurile lor
pe care nu le mai pot înghiți
*
în deriva aceasta malul nu mi-e de nici un folos
de nici un prieten
pluta fanteziei mult prea instabilă
singura nemişcată e deriva
singurul punct sigur precum o ancoră
îmbrăţişată de delăsătoarea ei coborâre
*
e plin de intersecţii-n intersecţie
e un ochi de priviri intersectate fără ciocnire
în care scânteile sunt nişte întâlniri aparte
pe care marea (de oameni) nu le poate stinge
*
sunt ude străzile şi pline
ca nişte albii goale
din mal în mal mă las purtat de propria-mi purtare
în naufragiul acesta al singurătăţii
aglomerate

* poza de aici


2 răspunsuri »

  1. IPOTEZA PRESUPUSA…nedorit indezirabil decorul intersectiei incrucisate unde , marea de oameni umani, te mustrau admonestindu-te cind sever si cind mai aspru,mutilind pe toata viata o iubire schilodita.si astfel prin intersectia incrucisata te ciocneai lovindu-te de irealitatea fantezista…din seria -stupizenia absurda

...comentează, hai! :)

