de noaptea ţării mele

Standard
dacă încă mai există lumină (şi există!), ea trebuie aprinsă!
ca lumina să se aPrindă, de obicei tre’ să aibă loc o „întalnire” (+&-)
degeaba avem Lumina, daca nu umblăm pe „calea” ei, dacă nu o urmăm; (aşa cum facem cu lanterna în noapte)
cand nu e lumină e noapte
cand nu vedem suntem (ca şi) orbi
cand nu vedem, rătăcim, mergem oriunde călăuziţi de oricine
de noaptea ţării mele, nu îmi doresc neapărat o „torţă” mare ci mai degrabă mai multe „lanterne” mici. lumina mea şi lumina ta
realitatea este că: „…odată venită Lumina în lume, oamenii (eu şi tu) au iubit mai mult întunerecul decît lumina, pentrucă faptele lor erau rele. Căci oricine face răul, urăşte lumina, şi nu vine la lumină, ca să nu i se vadă faptele. Dar cine lucrează după adevăr, vine la lumină, pentruca să i se arate faptele, fiindcă sunt făcute în Dumnezeu.” Evanghelia după Ioan 3:19-21

* poza de AICI

13 răspunsuri »

  1. Lumina lumii este una singura si aceea doar conteaza.Noi, toti ceilalti trebuie,trebuie,trebuie doar sa umblam in acea lumina dupa ce am intrat in ea,adica in Cristos si El in noi,in fiecare clipa a vietii de pe acest pamant.Altfel nu vedem deslusit cum e El, cum suntem noi, adica tot ce mai pacatuim si trebuie sa marturism si sa lasam in fiecare zi.Duhul Sfant ne ajuta LA A RAMANE IN CRISTOS ISUS.

    • oricat de corecta teologic ar fi scrierea ta, daca nu o traducem in „ceva” accesibil, tot o „limba straina” ramane :), cam ca si scrierea mea de mai sus 🙂
      totusi, stim ca lumina, raza ei cea mai cea, e adevarul !

...comentează, hai! :)

