furăciune

Standard
să iau de-mprumut, să fur de-a „dreptul” să-mi însuşesc
conectat la cer cumva cu genunchii infipţi în podea
să iau de dincolo putere putere ce nu-mi aparține
să o jefuiesc s-o fac s-o simt prin vene cumva
*
fărâmiturile astea puține să le-nmulțească coșurile-n ele
că vine seara cina-n care lumea se mănâncă pe sine
și-orice străin se cade la mine acasă
să se simtă primit primit să fie bine
*
îmi încearcă inima o bătaie – știi ca atunci când știi că furi-
presimt o hoție mai mare pe care nu o pot face a mea
nu-i de împrumut și nici de vânzare
nu încape-n cămări și-n hambare
ea există s-o iubesc nespus lipsită de-ndoieli
și de-ntrebare
*
crăpate sunt temeliile toate arterele toate în inimi
cineva a furat frunzele de smochin și-a lăsat privirea deschisă
deșteaptă-n mine o fântână izvor cu brațele pline
să curgă prin degete  peste vorbe-n afară
o apă ce nu e a mea ce nu e furată ce-i lipsită de seară
să izvorască din ea… timpul de „iară”
2 răspunsuri »

  1. ….una din cele extraordinare..
    conectare maxima…
    crăpate sunt temeliile toate arterele toate în inimi
    cineva a furat frunzele de smochin și-a lăsat privirea deschisă
    deșteaptă-n mine o fântână izvor cu brațele pline
    să curgă prin degete peste vorbe-n afară
    o apă ce nu e a mea ce nu e furată ce-i lipsită de seară
    să izvorască din ea… timpul de “iară”

    i

...comentează, hai! :)

