Şi ce dacă-i 13 ? :)

Standard

Cică unu după o şedere oarecum reuşită prin Spania trăgea concluzia cam aşa, „Mă, m-o ajutat Dumnezeu da am avut şi noroc !” 🙂

Eu prin Spania n-am fost (încă), da pentru cat de puţine resurse am la dispoziţie, puţin puţin am reuşit şi eu să  mă călătoresc, nu doar aşa cu pixu pe foaie, „cu pluta” vorba lui Nichita, „pe oceanul oval al fanteziei” 🙂 ci cu trenu, cu aripile de metal, cu ferry, cu ala lung pe roti in care nu stai prea comod decat putina vreme, sau aia scurta pe roţi, să nu uit de bicicletă – cat am mai pedalat la ea în Anglia – si zic şi eu în dreptul meu aşa cum a zis ala intors din Spania 🙂

Acum iar sunt puţin plecat de-acasă, şi ca orice plecare de acasă e si fain şi naşpa – hai să folosesc vorbele tinerilor, cat încă mă mai număr printre ei. Bine, puţin plecat de acasă sunt eu şi cand sunt acasă, însă acum chiar mă dau cu autobuzul pe străzile Danemarcei, şi nu mă pot abţine să nu fac comparaţii cu ţara mea, însă nu scriu acum concluziile, neee…

Azi am lucrat de la 7 pana la 4 şi ceva, da a trecut repede ziua, au venit repede pauzele, am băut 2 cafele mari (în cana aia de jos era mai neagră cafeaua- deci mai tare, de-aia mi-am pus), iar acu pe seară am mancat tort şi încă nu mi-am gatat tot vinu’ din pahar.

Mi-au scris oamenii mesaje, pe telefon, offline pe mess, pe wall-ul de pe facebook, urări de santate, de bine, de inspiraţie, de bani, de fericire şi bucurie, ceea ce nu-i rău deloc, nu-i aşa? E plăcut să vezi că oamenii nu trec chiar asa pe langă fără să spună nimic – VĂ MULTUMESC TUTUROR ! 🙂

Interesant e că mulţi i-au făcut urări „Călătorrului” – Rubenului ăstuia de aici 🙂

Altora le pun alţii prorecle, de data asta eu mi-am ales-o singur. Pană acum m-o ajutat Dumnezeu, iar nenorocul nu ştiu cat de înrudit e cu cifra 13.

Să auzim de bine !

4 răspunsuri »

  1. Mie îmi place 13. Nu ştiu de ce. Mi-e simpatic. Şi apoi toate superstiţiile astea cine altcineva le-a inventat dacă nu tot omul? Aşa că… regulile inventate de om nu ne impresionează.

    Să ai un an uşor, să fii iubit tot mai mult, să fii umplut de binecuvântări şi, când nu i-e bine să îţi dea putere! Putere până peste poate! Mulţi ani, R! 🙂

...comentează, hai! :)

