beţie

Standard

cu degetul pe margine de pahar fac ocolul amintirilor neuitate

o licoare neagră se scurge pe bar precum zborul unor negre păcate


paharul tocit se înalţă timid să şoptească ceva către deget

de şoaptele lui cu ochiul lipit mă desprind mă despart făr’ de preget


paharul tot scade sub umbletul meu rotund ca de paşi lipsiţi de oprire

ciupesc cu cuvinte înţelesuri de maci şi-ntre umeri de opiu sprijin delire


mi se pare că lumea-i oprită pe loc nu o văd să alerge pe stradă

mi se-nvârte privirea cu orbite cu tot dar eu ştiu că-i aşa de faţadă

11 răspunsuri »

...comentează, hai! :)

