[…] trei puncte

Standard

am cercul meu de prieteni

cam oval

am şi-alte geometrii cu alte forme

un punct de vedere banal

prins în triunghiul marilor vorbe


ceilalţi mă văd din colţul lor strâmt

din punctul lor de vedere-s o lipsă

în capul unghiului Piatra din vis

îşi face punctul vedere deschisă


trei puncte de vedere m-au prins în triunghi

două-s de jos al treilea-i mai mare

cât un buton cât o roată ochean

ce creşte peste vremi şi dispare


eu mă bat cu colegii de unghi

ba că stânga-i o dreaptă şi faţa e spate

în skandenbergul strânsorii de gând

nu se poate se prinde cu poate


desenez paranteza de timp

prin trei puncte mereu suspendate

neîmpăcate în tot ce-au de zis

întregite stând spate în spate

Un răspuns »

  1. Pingback: [...] trei puncte - Ziarul toateBlogurile.ro

...comentează, hai! :)

