habar n-am !

Standard

habar nu am nici ştiu nu am

am doar un punct legat de-o coardă

frântură ruptă din-un an

şi-o baltă


dar punctul nu-i al meu nu-l ştiu

să-mi aparţină

nici balta nu ştiu de-unde e

neîncăpătoare pentru ochi

albastră şi senină


şi zboară peşti imenşi prin ea

bătând cu bucurie

din palma ce-i ascunsă-n stea

din pomii de hârtie


m-ascund după un ghem închis

de zgomotul de-afară

cu un mâner făcut din vis

şi-o dimineaţă paradis

lumină într-o ceară

ce arde visul cu fitil

şi-i roade consumarea

cum vânturile bat în ţărm

şi îi usucă marea


nimic nu are asfinţit  -nimicul nu mai moare

nici capătul nu-i de găsit (în ghemul mult prea mare)

ca să îl leg de vreun habar

deasupra cojii lui de ou

cu locul din cuibar

...comentează, hai! :)

