orbite dezacordate

Standard

eu nu-s de acord cu Pământul

mereu mă contrazic cu el despre noapte şi seară

eu zic că-i întuneric când închid ochii,

el zice că-i închide când lumina stă să răsară


mă contrazic cu el din orice

chiar şi cu privire(a) la dezacord

eu mă uit la el cu ochii închişi,

el îmi caută privirea ca un nărod


eu nu-s de acord cu Pământul

însă el mă subjugă şi mă robeşte;

iar eu ca să mă răzbun pe robia lui ce mă doare

îl calc în picioare


el mă învârte pe leagănu’ lui

– dar eu nu-s de acord nici cu asta –

… zice că simte-ntr-o parte un gol,

acolo unde cândva i-a fost coasta


aşa mă porecleşte de-o vreme

„coastă străină de mine”

eu îl contrazic mai departe,

până dincolo de viaţă, în moarte

4 răspunsuri »

...comentează, hai! :)

