frica de nebunie

Standard

înnebunesc !

mi-e frică s-o spun la gândul că peste ani

cineva mă va crede,

şi-o să caute printre reţetele farmaceutice

volumele mele de poezie

pe care le-am băut şi inspirat,

pe care le-am tăiat cu foarfeca

şi le-am mâncat;

pe când ele tocmai asta vroiau:

să nu mi se dăruie

să nu le iau.

înnebunesc la gândul că înnebunesc

şi nici măcar nu ştiu,

încă n-am descoperit ce-i aia poezie

nici nebunie, nici prea târziu.

Un răspuns »

  1. Pingback: Ruben Bucoiu: Frica de nebunie « România Evanghelică

...comentează, hai! :)

