un viu schimb de cuvinte

Standard

nu mă interesează vorba ta
de ce să ne certăm a mia oară ?
mototolite razele ‘ntr-o stea
le-adun în palmă fără să mă doară

prevăd, presimt, şi de pe-acuma ştiu
c-o să mă-ntorc să caut aruncarea
un deja-vu cu mine mult prea viu
îmbrăţişare-amurgului cu seara

cu ochii-nchişi aud şi văd ce zici
şi-mi zic şi eu tăcerea către tine
să ne certăm plăcut şi prietenos
cu umbre şi lumini de vorbe pline

aruncă-mi interesul înapoi
şi-i mâzgăleşte dez-ul de pe frunte
eu stau ca un boxer cu pumnii goi,
să îmi arunci mototolirea-n frunte

12 responses »

  1. după poezia asta, ar trebui să-i piară cheful de ceartă de tot.😆

    Ai acolo nişte versuri ca „să ne certăm plăcut şi prietenos” şi „eu stau ca un boxer cu pumnii goi” de-a dreptul memorabile.

    ai câteva repetiţii pe care le puteai varia, „sinonimiza”, de exemplu „frunte” de două ori în ultima strofă.
    îmi place să te citesc. te-ai făcut complex.

    • acu tre sa ma mai fac si „turistic”🙂 si imi implinesc 2 vise, sau visuri

      apoi am vazut si eu fruntea aia care se repata, ce sa/i fac daca are 2 tample🙂 acu ca mi/ai zis, am incercat si altceva, da n/am gasit (inca)

      zi, faci o retea de „cuvinte schimbate”, sau cine duce mai departe ferestrele lui Ionatan si cele incepute de el ????

      • 😆 Tare eşti. tot aşa cum te ştiu.

        despre cuvinte, ţi-am răspuns în sfârşit pe blogul meu după ce am terminat cu examenele interminabile ale terminanţilor din liceu :d

          • păi Ionatan o scris pe cuvinte acum un an asta:

            „Am deschis, in sensul asta, o retea pe Ning:
            http://culturapentr uhristos. ning.com/ Va rog sa studiati si voi problema si
            sa-mi spuneti daca doriti invitatii in retea. In felul acesta vom
            diversifica activitatea noastra, nu ne mai vom aglomera casutele de email si
            vom tine foarte usor si placut legatura.”

            sigur ai şi tu mesajul ăsta.

            • da, de-asta ziceam că ning nu ar fi o soluţie.

              însă totuşi, dacă noi ne-am reuni, nu ai zice că e mai indicat un mediu măcar parţial privat, precum yahoogroup-ul pe care îl avem? să putem avea polemici ca între prieteni fără să ne spălăm rufele în publicul internetului. e mult prea vast.

              avantajul, pe de altă parte, ar fi că ar putea mai mulţi să ne găsească şi să se descopere noi talente. e de gândit.

            • şi înainte de a începe un blog public ar trebui să ne unim noi în privatul nostru şi să fim hotărâţi că vrem ceva. măcar să discutăm din nou precum o făceam cândva. nu precum o făceam cândva, e utopic. toţi ne-am schimbat între timp. dar să vrem schimbul de cuvinte, de idei etc.

              abia apoi să ne lansăm în public. ca să nu începem ceva ce nici nu dorim a începe, adică, to begin with.

            • tie iti place dialogul, uite vad ca scrii, deci se pare ca esti interesata de subiect🙂

              poate ca perdeaua prea groasa e si rea, ne ajuta sa fim prea slobozi, si atunci cand te legi de ce scrie cineva, critica e cu mai multe taisuri

              ningul are si poze si grupuri, si discutii, si blog, banuiesc ca o schimbare ar trebui, ca grupul si/a implinit menirea, plus ca e inca prezent si functionabil iar oamenii/s acolo

...comentează, hai! :)

