nePutinţei Lui

Standard

Doamne, de-ai putea (Tu) să le faci pe toate

atunci mi s-ar împlini rugăciunea.

*

Dar Tu, Tu în atotputernicia Ta, Tu nu le poţi face pe toate

din pricină că Tu pe toate le cunoşti,

şi treci la „spam” multele mele cereri.

*

„Răule” strig eu, însă zâmbetul Tău larg

îţi înfundă urechile, auzul.

„Egoistule” strig alteori,

iar Tu-mi trimiţi prin curieratul prietenilor (mei)

un ceas deşteptător.

*

Să fie oare pentru mine ? Pentru zorii dimineţii ?

Pentru albine ?

Un răspuns »

...comentează, hai! :)

