acorduri de lumină

Standard

îmi intră soarele în ochi, îmi intră în privire

deschise par că-s două porţi

mireasă şi cu mire


îmi intră soarele pe geam, îmi intră în ogradă

şi stă pe-o umbră ca pe-un ram

neputincios să-l vadă


îmi intră raza şi-n urechi, străină ca-ntr-o casă

în care toate-s strâmte, vechi

şi nu mai poa’ să iasă


îmi intră soarele în gând şi gura îl exclamă

legat e ce ? şi cum ? şi când ?

acorduri într-o gamă

Ecclesiast 2.13

„Şi am văzut, că înţelepciunea este cu atît mai de folos decît nebunia, cu cît este mai de folos lumina decît întunerecul.”

Un răspuns »

  1. Pingback: Tweets that mention acorduri de lumină « Călătorru’s Weblog -- Topsy.com

...comentează, hai! :)

