zborul imaginaţiei

Standard

îmi privesc imaginaţia cum zboară

stau pe un punct de vedere puţin cam strâmt

cam incomod

şi mă amuz şi consolez

la gândul că indiferent cât zboară de departe

nu zboară niciodată toată

Despre rubenbucoiu

Salut :) Bine ai venit pe blogul meu. Intr-o toamna, cu 2 zile inainte de inceperea scolii, atunci a inceput totul... ba chiar mai repede de acel septembrie. Dupa ce am invatat sa merg am perseverat in fiecare anotimp...eu, calatorru (Ruben Bucoiu)

4 răspunsuri »

...comentează, hai! :)

