Tu ce urăşti la locul tău de muncă ?

Standard

Mi-a trimis Gabi articolul asta:

Nu te consoleaza cu nimic, dar exista o multime de alti oameni in aceeasi situatie ca si tine. Si, din pacate, situatia economica nu permite schimbari atat de rapide pe cat ti-ai putea dori. Cel mai bun lucru pe care il poti face pentru tine este sa inveti sa accepti lucrurile si sa transformi un job care ti se poate parea odios intr-unul suportabil sau chiar placut!

Eu urăsc faptul că trebuie să mă „cert” ca să pot face ceea ce e jobul meu să fac. Urăsc mizeria şi indiferenta cu care trecem pe lângă ea. Urăsc salariul mic din care nu-mi  mai rămâne de un concediu mic.

Mai urăsc şi altele, o să mă gândesc la ele şi o să le scriu, neapărat lângă lista cu cele care-mi plac la locul meu de muncă.

Tu ce urăşti la locul tău de muncă ?


13 răspunsuri »

  1. deloc Razvane !
    e o intrebare 🙂 unii urasc anumite „chestii” la locul lor de munca. daca nu e nimic ce nu/ti place esti un norocos, acolo iti petreci mare parte din viata

    Bine ai venit pe la mine !

...comentează, hai! :)

