cădere

Standard

fără durere-n coate ţi-am zis: „am căzut în iubire”

– care-i problema ? m-ai întrebat

nu-i o credinţă moartă, asta-i problema ! fără jertfa durerii de cot, ca un închinător dezbrăcat de indiferenţă, sufăr pe trepte…

tu ţi-ai scos din ochiul tău de zeiţă una din acele priviri afrodiziace, ai scris pe ea o întrebare şi mi-ai aruncat-o:  „De ce-mi faci asta ?”

atunci mi-am întins braţele să-ţi cuprind chipul, iar tu drept răspuns te-ai întors şi zicând „Nu fi aşa !” – ai plecat…

...comentează, hai! :)

