Numele tău

Standard

„Mi-am acoperit ochii cu un val în fiecare an
ca să scriu bucuria numelui tău pe nisip,
cu riscul de a nu-l mai putea şterge…
şi n-am greşit.

Numele tău rămâne acoperit cu iubirea din privirea mea
ca să nu-l găsească nimeni.
Nici chiar timpul.

Am pus apoi nume numelui tău
şi i-am zis MINUNE,
pentru că, totuşi, e atâta puritate în iubirea asta!” – Gabi Matyas

10 răspunsuri »

  1. Ce-ai nene Iacob? 🙂 N-ai loc?
    Unii merg la scoala cu masina, altii se duc pe jos sau cu autobuzul. Cand eram pustan mergeam cateodata si cu bicicleta, si desi imi luam capul cu mine, nu stiu ce se facea ca de obicei erau pe acolo si nori.
    La tine/ dvs. cum a fost?

...comentează, hai! :)

