vreau ce nu vreau

Standard
Nu vreau să zic „mi-e dor” – aş recunoaşte
că ştiu ce eşti şi că am fost cu tine
gândind impresiile mi s-ar renaşte
şi din intenţii-aş învia ruine…
 
Nu vreau să zic „te ştiu” – ce socoteală:
aş aduna scăderea cu-nmulţirea
să fac din „te iubesc” doar o zicală
o nouă anglie plină de suspine – că au plecat
da’ n-au ajuns,
au roţile da’ nu mai sunt pe şine…
 
Nu vreau să zic „te vreau” – vinovăţia mi-ar fi
oglindă-n orice dimineaţă
din roua zilelor ce (v)or să vină,
din steaua nopţii lungă şi subţire
din vrerea ta de-ar curge vrerea-n mine
asemănarea ne-ar sclipi pe faţă…
 
Nu vreau să spun „aşa-i” – atâta vreme
cât evantai de gânduri se desface
contradictoriu faptelor în sine ce le-am
făcut făr’ să le pot desface
duminicile parcă-ţi dau dreptate,
apoi ţi-o iau şi-o readuc la mine…
 
Vreau ce nu vreau să fie pe  gătate
o ultimă felie dintr-o pâine
o fază de final peliculară
un azi rădăcinos către un mâine
 

4 responses »

  1. He, he, apoi vere draga welcome around🙂
    Adanci, neadanci, eu o sa mai scriu, ca si ochiul priveste cand mai adanc cand mai pe deasupra.
    Multam de comentariu si apreciere!

...comentează, hai! :)

