Diferit şi la fel

Standard
diferă culoarea culturilor lor şi uşa din dos către  noapte
diferă conturul vorbirilor lor dar Tu li-l pricepi (no matter)
de-i strigare sau şoapte
*
la fel îmi e ticul invăţat în alt loc la fel e şi sufletu-n mine
de calc pe străduţe-nghesuite de bloc
sau sensuri ciudate şi noi şi străine…
*
Tu m-auzi că te strig cum făceai şi acas’
ba mai mult mă aud eu pe mine
dacă ei nu pricep numai Tu mi-ai rămas
depărtările lor mă împing
mai aproape de Tine
*
graniţe parcă nu-s cântul meu şi al lor e totuna
ce părea că-i mai bun mai aproape de sus
cântărit măsurat e la fel în distanţă şi-n fel totdeauna…
*
anotimpuri se duc însă anu-i tot el
şi mă văd şi te văd…Tu cu mine
schimbi în juru-mi puţin rămânând neschimbat
(ei) diferit te cinstesc – Tu doar cinstea o vrei
diferit îţi vorbesc – înţelesul li-l iei
diferite-s doar graniţele ochilor mei
aşezate greşit peste tot ce e rău sau e bine
*
diferit şi la fel te apropii de ei
diferit şi la fel te apropii de mine
3 răspunsuri »

  1. Pingback: “Diferit şi la fel” « Hunedoara evanghelică

...comentează, hai! :)

