taie-mi calea!

Standard

rana de la picior
izvorâtă din muşcătura peretelui  şi-a măgăriei
cu care (şi lui şi mie) mi-ai oprit mersul
e memoria trecutului
ce nu-mi aparţine

ca o pisică neagră
mi-a tăiat calea uitarea cheilor pe masă
m-am întors
la capitolul uşilor închise
al yalelor la care nu se potrivesc
cheile  primite (de la Tine) în dar,
pe care mi le-ai pus în mână…

de nu le-așfi uitat
mi-aş fi văzut mai departe de drum
n-aş fi trecut strada
n-aş fi pierdut trenul
n-aş fi fost aici
şi nici ce sunt

nu mă lăsa să plec fără de chei!
de dragul meu
fi-mi ghinion!

16 responses »

...comentează, hai! :)

