plimbă-te prin mine

Standard
cereşti caleşti se plimbă prin mine
în suflet am stele legate în horă
tăcerea le mişcă ceasornicul mut
din oră în oră
 
mă pierd printre ele furat de un val 
izvorul de noapte din ochii tăi negrii
se varsă în mine de dă peste mal
iar vremea se cerne prin iţe de nouri
şi-n pleatea mea neagră apune în alb
 
focul din părul tău vântul nu-l poate stinge
adie în privirea de patimă aprinsă
flăcări de foc ard parcă în poarta ce-o deschide
sub gene lunge gratii dorinţă-aşteptare
de patima-ţi aprinsă
 
patima ta mă doare!
cu mâinile amândouă cunună-ţi fac din stele
pierdute prin amiezi
caleştile din astre menite ne sunt nouă
prin suflet tu colindă-mi 
şi fă-te că te pierzi…
 
3 răspunsuri »

...comentează, hai! :)

