Altoire

Standard
Eu mă retrag atunci
Ca un băiat cu bun simţi ce sunt?
Bine crescut pe-o muchie de sat
Asta pentru că mă altoia tata când eram mic
Lui i-a plăcut pomicultura
m-a învăţat şi pe mine să altoiesc un păr
şi exersam pe soră-mea
îi spuneam că verific dacă are perucă sau nu
dar niciodată nu avea
parcă-mi făcea în ciudă
deşi eram din acelaş altoi…
Neconvins continuam să verific
vechile îndoieli, mereu noi.
Şi nu mă prindeam
Şi tata mă altoia din nou, cu speranţă…
 
6 răspunsuri »

  1. Ce bine face poezia la inima… Eu zic ca altoirea Vierului e doar vant ce adie, uneori mai puternic alteori mai lin, dar nu cred ca El invata altoirea calcata mai tare cu palma.

    • taiere, intrerupere, tacere, asteptare… pana da iar frunza, asa, ca dupa altoire 🙂 eu tind sa cred totusi, ca e mai mult decat un vant. vantul seamana in ochiul meu, mai mult cu testul, testul unei altoiri cu izbanda

...comentează, hai! :)

